Choose language

Skicka och ta
emot e-fakturor.

Enkelt, snabbt och smidigt. 

Läs våra tips om företagande och fakturering

Tjänster anpassade för mindre företag

Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.

Pricing 1

Basic

Kundfaktura

 

För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.

 

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • 2 användare ingår
  • E-faktura via Peppol
  • 18 månaders lagring
  • Obegränsat antal kunder
  • Obegränsat antal e-fakturor
  • E-faktura via samtrafik
  • PDF-faktura via e-post
  • Bifoga bilagor
Pricing 2

Premium

Kundfaktura

 

För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.

 

 fr

199

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • 2 användare ingår
  • E-faktura via Peppol
  • 18 månaders lagring
  • Obegränsat antal kunder
  • Obegränsat antal e-fakturor
  • E-faktura via samtrafik
  • PDF-faktura via e-post
  • Bifoga bilagor
  • E-faktura B2C via Internetbank
  • E-faktura B2C via Kivra
  • Integration via Fakturaskrivare
  • Uppladdning av PDF-fil
Pricing 3

Basic

Leverantörsfaktura

 

För er som skickar få fakturor

 

 

 

 

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Obegränsat antal leverantörer
  • Obegränsat antal fakturor
  • Accesspunkt i Peppol
  • Ta emot bilagor
Pricing 3

Intro

E-order

 

Hantera beställningar och ordersvar elektroniskt direkt i molnet

 

 

 fr

500

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Accesspunkt i peppol
  • Ta emot beställningar
  • Skicka ordersvar

Tjänster anpassade för mindre företag

Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.

pricing-smb_01

Basic

Kundfaktura

 

För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • 2 användare ingår
  • E-faktura via Peppol
  • 18 månaders lagring
  • Obegränsat antal kunder
  • Obegränsat antal e-fakturor
  • E-faktura via samtrafik
  • PDF-faktura via e-post
  • Bifoga bilagor
pricing-smb_02-1

Premium

Kundfaktura

 

För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.



 fr

199

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Allt i Basic +
  • E-faktura B2C via Internetbank
  • E-faktura B2C via Kivra
  • Integration via Fakturaskrivare
  • Uppladdning av PDF-fil
pricing-smb_03

Basic

Leverantörsfaktura

 

För er som skickar få fakturor

 

 



 

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Obegränsat antal leverantörer
  • Obegränsat antal fakturor
  • Accesspunkt i Peppol
  • Ta emot bilagor
pricing-smb_04-1

Intro

E-order

 

Hantera beställningar och ordersvar elektroniskt direkt i molnet

 



 fr

500

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Accesspunkt i peppol
  • Ta emot beställningar
  • Skicka ordersvar

Tjänster anpassade för mindre företag

Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.

Pricing 1

Basic

Kundfaktura

 

För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.

 

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • 2 användare ingår
  • E-faktura via Peppol
  • 18 månaders lagring
  • Obegränsat antal kunder
  • Obegränsat antal e-fakturor
  • E-faktura via samtrafik
  • PDF-faktura via e-post
  • Bifoga bilagor
Pricing 2

Premium

Kundfaktura

 

För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.

 

 fr

199

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • 2 användare ingår
  • E-faktura via Peppol
  • 18 månaders lagring
  • Obegränsat antal kunder
  • Obegränsat antal e-fakturor
  • E-faktura via samtrafik
  • PDF-faktura via e-post
  • Bifoga bilagor
  • E-faktura B2C via Internetbank
  • E-faktura B2C via Kivra
  • Integration via Fakturaskrivare
  • Uppladdning av PDF-fil
Pricing 3

Basic

Leverantörsfaktura

 

För er som skickar få fakturor

 

 fr

99

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Obegränsat antal leverantörer
  • Obegränsat antal fakturor
  • Accesspunkt i Peppol
  • Ta emot bilagor
Pricing 3

Intro

E-order

 

Hantera beställningar och ordersvar elektroniskt direkt i molnet

 fr

500

 kr/månad

 

Inkluderar: 

  • Accesspunkt i peppol
  • Ta emot beställningar
  • Skicka ordersvar

Våra priser

Ensamföretagare, små och medelstora företag och större koncerner har givetvis olika behov. Våra fakturatjänster täcker därför in hela skalan. Vi erbjuder lösningar för alla nivåer.

Skaffa tjänst
1 sphere

Basic

För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.

99

SEK/månad

Skaffa tjänst
Skaffa tjänst
3 spheres

Premium

För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.

199

SEK/månad

Skaffa tjänst
Skaffa tjänst

Free

Skaffa Free-tjänsten med vårt välkomsterbjudande: skicka hela 100 e-fakturor gratis till valfri kund fram till 2026! Därefter fortsätter du enkelt med 12 kostnadsfria fakturor per år!

  • Skicka 12 fakturor per år

  • Skicka Peppol-format

  • Obegränsat antal kunder

0

SEK/month

Skaffa tjänst

Tjänster anpassade för mindre företag

Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.

Skicka fakturor

Med tjänsterna Free och Basic kan du 

 

produ5

Less of the bad

Created with substance, strategy and style, not assumptions. Tested to connect with consumers.
produ5

For the better

Created with style, strategy and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.
Big image description
First image in div 1 Second image in div 1
First image in div 2 Second image in div 2
Only image in div 3

Vanliga frågor

Är det några funderingar som ni behöver svar på? Vi har samlat några frågor som dyker upp ibland. Kanske ni hittar svaret på det ni undrade över redan här?

Tiden det tar beror på era förutsättningar, men oftast är man som kund till oss igång med tjänster eller tjänsterna som beställts inom loppet av bara några dagar. Integrationer till affärssystem hanteras i projektform, under 4 veckor, dock går det i många fall att skapa integrationen och komma igång under ett gemensamt möte.

Att skicka fakturor elektroniskt leder till snabbare betalning tack vare att mottagaren får fakturan fortare och på ett sätt som är lättare att hantera. Den blixtsnabba distributionen i kombination med ringa handläggning skapar en radikal tidsvinst. Generellt kortas betaltiden med flera dagar.
 

Ja, vår Premiumtjänst fungerar för de flesta systemen, vill man hellre ha en integration direkt med sitt affärssystem har vi enkla processer för att skapa integrationen, allt från att genomföra den under ett möte eller i projektform under 4 veckor. Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor.

Det här säger kunderna om oss:

  1. Vi tycker att det är väldigt lättjobbat. Speciellt sedan vi lade in att PDF ska gå den vägen. Det sparar oss flera timmar varje vecka.
    Ellipse 7

    Jenny Ahlberg

    Ekonomiansvarig, Kron International

  2. När vi digitaliserar våra fakturaflöden ligger det exakt i linje med företagets miljöprofil i stort. Det är helt rätt sett till det vi håller på med.
    Ulf ragn sells

    Ulf Nordqvist

    Head of AR/AP & Treasury, Ragn-Sells

  3. Intresset för att automatiserade processer ökar bland företag. Eftersom det minimerar risken för fel ser man självklart tidsvinsterna det innebär.
    Alexandra accounter

    Alexandra Eggertsson

    Team Manager, Accountor

Upptäck

Hur funkar det?

Fakturering som
det ska vara.
På autopilot

Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor. Se vilken tjänst som möter era behov.

Kom igång

Tiden det tar beror på era förutsättningar, men oftast är man som kund till oss igång med tjänster eller tjänsterna som beställts inom loppet av bara några dagar. Integrationer till affärssystem hanteras i projektform, under 4 veckor, dock går det i många fall att skapa integrationen och komma igång under ett gemensamt möte.

Om ni saknar ett affärssystem kan ni skapa och skicka era fakturor med önskat leveranssätt via Inexchange Basic som är en populär molnbaserad lösning. Vår Premium- och Enterprisetjänst kopplas samman med ert affärssystem.

Ja, vår Premiumtjänst fungerar för de flesta systemen, vill man hellre ha en integration direkt med sitt affärssystem har vi enkla processer för att skapa integrationen, allt från att genomföra den under ett möte eller i projektform under 4 veckor. Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor.

Connect Once - Reach All, innebär att det räcker med en anslutning till Inexchange, med ett format, så löser vi resten. Tjänster ser till att formatet alltid blir korrekt, så ni behöver inte fundera på det eller andra tekniska aspekter.

Att skicka fakturor elektroniskt leder till snabbare betalning tack vare att mottagaren får fakturan fortare och på ett sätt som är lättare att hantera. Den blixtsnabba distributionen i kombination med ringa handläggning skapar en radikal tidsvinst. Generellt kortas betaltiden med flera dagar.