Enkelt, snabbt och smidigt.

Firmabilar i företaget? Transportstyrelsen skickar enbart e-faktura
Om du har en firmabil och får fakturor från Transportstyrelsen – till exempel för trängselskatt eller...
Om du har en firmabil och får fakturor från Transportstyrelsen – till exempel för trängselskatt eller...
När du är ny som företagare stöter du snart på begreppen kassaflöde och likviditet. De kanske inte låter lika – men...
Som småföretagare vet du hur viktigt det är att få betalt i tid. När du redan jonglerar inköp, kunder och leveranser är...
Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.
Kundfaktura
För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Kundfaktura
För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.
fr
199
kr/månad
Inkluderar:
Leverantörsfaktura
För er som skickar få fakturor
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.
Kundfaktura
För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Kundfaktura
För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.
fr
199
kr/månad
Inkluderar:
Leverantörsfaktura
För er som skickar få fakturor
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.
Kundfaktura
För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Kundfaktura
För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.
fr
199
kr/månad
Inkluderar:
Leverantörsfaktura
För er som skickar få fakturor
fr
99
kr/månad
Inkluderar:
Ensamföretagare, små och medelstora företag och större koncerner har givetvis olika behov. Våra fakturatjänster täcker därför in hela skalan. Vi erbjuder lösningar för alla nivåer.
För dig med få fakturor. Skapa och skicka e-fakturor i Inexchange och uppfyll enkelt kraven om e-fakturering från dina kunder.
99
SEK/månad
För er med lagom många fakturor. Integrera enkelt mot affärssystemet eller ladda upp PDF-fakturor i Inexchange.
199
SEK/månad
Skaffa Free-tjänsten med vårt välkomsterbjudande: skicka hela 100 e-fakturor gratis till valfri kund fram till 2026! Därefter fortsätter du enkelt med 12 kostnadsfria fakturor per år!
Skicka 12 fakturor per år
Skicka Peppol-format
Obegränsat antal kunder
0
SEK/month
Vi har valt ut några av våra mest populära lösningar för dig som driver ett mindre företag – oavsett om du vill skicka fler fakturor, ta emot e-fakturor eller börja med e-order. Alla tjänster är enkla att komma igång med, kräver inga förkunskaper och har en låg månadskostnad.
Är det några funderingar som ni behöver svar på? Vi har samlat några frågor som dyker upp ibland. Kanske ni hittar svaret på det ni undrade över redan här?
Tiden det tar beror på era förutsättningar, men oftast är man som kund till oss igång med tjänster eller tjänsterna som beställts inom loppet av bara några dagar. Integrationer till affärssystem hanteras i projektform, under 4 veckor, dock går det i många fall att skapa integrationen och komma igång under ett gemensamt möte.
Ja, vår Premiumtjänst fungerar för de flesta systemen, vill man hellre ha en integration direkt med sitt affärssystem har vi enkla processer för att skapa integrationen, allt från att genomföra den under ett möte eller i projektform under 4 veckor. Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor.
Det här säger kunderna om oss:
Vi tycker att det är väldigt lättjobbat. Speciellt sedan vi lade in att PDF ska gå den vägen. Det sparar oss flera timmar varje vecka.
Jenny Ahlberg
Ekonomiansvarig, Kron International
När vi digitaliserar våra fakturaflöden ligger det exakt i linje med företagets miljöprofil i stort. Det är helt rätt sett till det vi håller på med.
Ulf Nordqvist
Head of AR/AP & Treasury, Ragn-Sells
Intresset för att automatiserade processer ökar bland företag. Eftersom det minimerar risken för fel ser man självklart tidsvinsterna det innebär.
Alexandra Eggertsson
Team Manager, Accountor
Nu sätter även Näringslivets skattedelegation press på den sittande regeringen att snarast ta itu med arbetet att...
Den norska regeringen har nu lagt fram ett förslag om att införa obligatorisk digital bokföring och e-fakturering...
SOMMARPROFILEN
Hur funkar det?
Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor. Se vilken tjänst som möter era behov.
Tiden det tar beror på era förutsättningar, men oftast är man som kund till oss igång med tjänster eller tjänsterna som beställts inom loppet av bara några dagar. Integrationer till affärssystem hanteras i projektform, under 4 veckor, dock går det i många fall att skapa integrationen och komma igång under ett gemensamt möte.
Om ni saknar ett affärssystem kan ni skapa och skicka era fakturor med önskat leveranssätt via Inexchange Basic som är en populär molnbaserad lösning. Vår Premium- och Enterprisetjänst kopplas samman med ert affärssystem.
Ja, vår Premiumtjänst fungerar för de flesta systemen, vill man hellre ha en integration direkt med sitt affärssystem har vi enkla processer för att skapa integrationen, allt från att genomföra den under ett möte eller i projektform under 4 veckor. Vi har lösningar för alla, från enmansföretagare till stora koncerner och offentlig sektor.
Connect Once - Reach All, innebär att det räcker med en anslutning till Inexchange, med ett format, så löser vi resten. Tjänster ser till att formatet alltid blir korrekt, så ni behöver inte fundera på det eller andra tekniska aspekter.