I en kundundersökning i våras uppgav 16% av våra kunder att de var ytterst benägna att rekommendera oss till andra, 42% var mycket benägna, 31% var ganska benägna, 8% var lite benägna och 1% svarade att de inte var benägna att rekommendera oss. Det ger en total på 99% som är benägna att rekommendera oss till andra.

Mårten Köllerström, marknadschef säger:

”Viral spridning mellan företag är helt och hållet beroende av rekommendationer och tillförlit till pålitliga tjänster. Vi är oerhört smickrade över våra kunders vilja att rekommendera oss men vi vet samtidigt att vi hela tiden måste bli bättre och att kundnöjdhet är en färskvara.”

Vi kommer under veckan dela med oss av fler resultat från undersökningen.

Vi tar alltid emot kritik och förslag på förbättringar, du vet väl att du kan skicka in dina synpunkter till oss via InExchange Web?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få unika erbjudanden, information och tips för att driva ditt företag.

Dela denna artikel

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Läs vidare...

Snabbguide om Peppol: 2. Val av accesspunkt

Mer Peppol i koncentrerat format. I andra delen ligger fokus på det som benämns accesspunkt.

Snabbguide om Peppol: 1. Detta är Peppol

Det viktigaste om Peppol snabbt och enkelt förklarat i en miniserie i tre avsnitt. Här är första delen: Detta är Peppol.

Bygg in e-fakturan i den digitala resan

Digitalisering är rejält i ropet inom byggsektorn. Det är viktigt att det administrativa inkluderas. Faktureringsområdet äger en stor digital potential.

Skicka din första e-faktura idag!

Kom igång gratis genom att skapa ditt konto hos oss. Det tar bara ett par minuter och sedan är du igång!

Illustration diagram