Nu är det alldeles snart jul och många går på julledighet. Vi på InExchange kommer göra vårt absolut bästa för att e-fakturasverige ska rulla på som vanligt. Befinner du dig på kontoret och i behov av assistans kan du trösta dig med att vi finns på plats och kan hjälpa er.
Vår support håller öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-12:00 samt 13:00-17:00. Övrig tid når ni oss via e-post.

Det finns också mängder med frågor och svar om ni loggar in på InExchange Web och kollar under Hjälp-tabben till höger.

God jul och tack för ett mycket trevligt 2012!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få unika erbjudanden, information och tips för att driva ditt företag.

Dela denna artikel

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Läs vidare...

Nyheter

E-fakturan råder bot på årets tuffaste månad

Augusti är den månad på året när betaltiderna är som längst. E-fakturan minskar dessa problem och banar väg för ett gott kassaflöde.
Nyheter

Givande samtal om Peppol på KOMMEK

KOMMEK-mässan har inneburit mängder med kundkontakter för InExchange. I centrum för diskussionerna står Peppol som utgör ämnet i kommande webinar i höst.
I Fokus

Här är vårt radarpar i kundservice

Har ni som kund behov att kontakta InExchange är det hos kundservice ni hamnar först. Där träffar ni antingen Annika eller Annelie vilka bildar en suverän serviceenhet ihop.

Skicka din första e-faktura idag!

Kom igång gratis genom att skapa ditt konto hos oss. Det tar bara ett par minuter och sedan är du igång!

Illustration diagram