InExchange växer, med ungefär tusen nya kunder per månad. Att så många vänder sig till oss för att förenkla sina fakturerings- och inköpsrutiner och därmed sänka sina kostnader innebär ett stort ansvar. Ett ansvar som vi mer än gärna tar.

Nu har vi gjort en stor insats för att förbättra det som är hjärtat i vår och våra kunders verksamhet – våra tjänster och vårt nätverk. Närmare 400 förbättringar för att vara mer exakt.

Ett tydligt exempel är att alla företag som idag använder InExchange Web Bas nu kan skicka PDF-fakturor utan extra kostnad – det innebär att de inte behöver skriva ut en enda pappersfaktura, utan kan skicka samtliga fakturor med InExchange. Gratis.

Även InExchange Web Plus förbättras. Numera ingår InExchange Printtjänst och en möjlighet att skicka pappers- och PDF-fakturor, vilket gör att dessa företag kan skicka alla fakturor med InExchange. Lika enkelt och smidigt som att skicka en e-faktura.

En annan central del av våra kunders vardag är vårt nätverk. För att våra kunder ska få en bättre upplevelse så har vi gjort en stor rad förbättringar i designen med enklare inloggningssida och startsida, tydligare menysystem och smartare fakturaregistrering. Dessutom kan de företag som är anslutna till oss nu bjuda in alla sina samarbetspartners – även de utanför nätverket.

Vi är övertygade om att ni kommer att ha nytta av dessa och många andra små och stora förbättringar. Men det är bättre att ni sjävla tar reda på vilka de övriga 395 är.

Logga in eller skapa ett konto redan nu.

 

Basic

Premium

Enterprise