Fredagen den 5 oktober, mellan 10:00 – 17:00, kommer vi på InExchange genomföra en utbildning för våra medarbetare. Tyvärr kommer vi att ha begränsad bemanning denna dag. Vi rekommenderar därför att ni mellan dessa tider i första hand kontaktar oss via e-post. Självklart ska vi som vanligt göra allt vi kan för att hjälpa er med frågor och problem som kan uppstå!

Vi ber er dock att ha förståelse för att svårare ärenden kan komma att tas om hand först under måndagen den 8 oktober.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få unika erbjudanden, information och tips för att driva ditt företag.

Dela denna artikel

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Läs vidare...

Ny lag om krav på kortare betalningstider

Om drygt en månad (1 mars) blir större företag skyldiga enligt lag att redovisa hur länge det dröjt innan deras betalning gått iväg till mindre företag.

Här är vårt radarpar i kundservice

Har ni som kund behov att kontakta InExchange är det hos kundservice ni hamnar först. Där träffar ni antingen Annika eller Annelie vilka bildar en suverän serviceenhet ihop.

Mindre matsvinn och socialt stöd i samma koncept

InExchange väljer att stötta föreningen Ätbart som omfördelar livsmedel så att matsvinnet minskar och att varorna når socioekonomiskt utsatta i stället.

Skicka din första e-faktura idag!

Kom igång gratis genom att skapa ditt konto hos oss. Det tar bara ett par minuter och sedan är du igång!

Illustration diagram