Hör av dig

Frågor kring din licens eller ditt avtal?

Kontakta oss med din fråga så återkommer vi till dig. Längst ner på sidan finner du vanliga frågor och svar kring avtal och licens.

Illustration pratbubblor
E-handel ger starkare kundfokus
Patrik Lindvall,
Manager Projects & E-commerce
på Tele2 AB

Vanliga frågor & svar

Hur kan jag lägga till, ändra eller ta bort en användare?

Användare hanteras via ett formulär i vårt hjälpcenter. Beställningen måste komma från en behörig/licensierad användare på företaget.

Hur säger jag upp mitt avtal?

Om du vill säga upp ditt avtal behöver vi få en skriftlig uppsägning från en behörig användare på företaget till kundservice@inexchange.se

Hur ändrar jag mina företagsuppgifter?

Du kan ändra dina företagsuppgifter som visas i nätverket på sidan Konto > Profil. Använder du InExchange Web för att skicka dina fakturor hämtas viss information till fakturans sidfot härifrån.

Vanliga frågor om avtal och licencer