Hör av dig
Frågor kring din licens eller ditt avtal?
Kontakta oss med din fråga så återkommer vi till dig. Längst ner på sidan finner du vanliga frågor och svar kring avtal och licens.
Samarbete som effektiviserar och kvalitetssäkrar
Alexandra Eggertson,
Team Manager
på Accountor
Hur kan jag lägga till, ändra eller ta bort en användare?
Användare hanteras via ett formulär i vårt hjälpcenter. Beställningen måste komma från en behörig/licensierad användare på företaget.
Hur säger jag upp mitt avtal?
Om du vill säga upp ditt avtal behöver vi få en skriftlig uppsägning från en behörig användare på företaget till kundservice@inexchange.se
Hur ändrar jag mina företagsuppgifter?
Du kan ändra dina företagsuppgifter som visas i nätverket på sidan Konto > Profil. Använder du InExchange Web för att skicka dina fakturor hämtas viss information till fakturans sidfot härifrån.