Samarbete med stark partnerkänsla

Coor Service Management samarbetar sedan många år med InExchange. Eva Petré Rege, reskontrachef på Coor, berättar i ett nypublicerat case på vår referenssida om det ömsesidiga förtroende som kännetecknar relationen med InExchange.
– Har man ett leverantörsförhållande behöver det fungera som ett partnerskap. Det här har vi uppnått på ett fantastiskt bra sätt med InExchange, säger Eva.

Coor, som är en leverantör inom facility management, använder InExchange för alla inkommande e-fakturor och även alla utgående fakturor mer eller mindre. Ibland uppstår enstaka ärenden i det flödet som kräver en lösning. Eva Petré Rege framhåller hur skönt det är att alltid kunna vända sig till InExchange och få hjälpen man behöver.
– Kontakterna vi har på InExchange är otroligt snabbfotade, menar hon och förklarar att det utgör en viktig trygghet i det vardagliga arbetet.
Hon anser att InExchange är mer en partner än en leverantör.
– Vi har en förståelse för varandras utmaningar. Vi har skapat en äkta partnerrelation och det är något jag verkligen uppskattar. Jag känner att det är A och O i samarbeten med leverantörer generellt, resonerar hon.

Peter Fredén, key account manager på InExchange, delar Evas uppfattning. Han säger att affärsrelationen företagen emellan är mycket mer än bara en affärsrelation.
– Det är ett partnerskap i ordets finaste bemärkelse där vi genom åren byggt upp ett nära samarbete som hela tiden utvecklas i takt med att nya önskemål och krav ställs från en föränderlig marknad, konstaterar Peter och fortsätter:
– En av flera framgångsfaktorer, utöver våra trevliga dialoger, är den gedigna kompetens som finns i bolagen. Vi genomför bland annat månatliga kvalitetsavstämningar och utvecklingsmöten i syfte att långsiktigt utveckla såväl samarbetet i sig som tekniska lösningar. Saker som i sin förlängning gör Coor till en än bättre leverantör och kund över tid.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få unika erbjudanden, information och tips för att driva ditt företag.

Dela denna artikel

Facebook
Twitter
LinkedIn

Läs vidare...

Lars Andersson_chef_Customer Success_InExchange Lars Andersson_chef_Customer Success_InExchange
I Fokus

Förändring med kundernas behov i centrum

Som Customer Success har tidigare support en bredare roll. ”Nu är vi en ännu större tillgång för kunderna” säger Lars Andersson.
Per Gustafsson
InExchange_kontor_Östersund InExchange_kontor_Östersund
I Fokus

Våra nya lokaler i Östersund ett lyft!

Nytt, modernt och trivsamt. InExchange har flyttat i Östersund. Nu ligger kontoret på Odensviksvägen. ”Flytten är ett lyft” menar vd Ola Widegren.
Per Gustafsson
Johan Liljeroth och Per Löfving_InExchange Johan Liljeroth och Per Löfving_InExchange
I Fokus

Helhetskonceptet skapar ett härligt högtryck!

Semesterstiltje? Icke. Johan Liljeroth och Per Löfving på Commercial gör mycket affärer. Helhetslösningen, att få alla fakturor i samma flöde, är eftertraktad.
Per Gustafsson

Ladda ner din guide om Peppol

Vad är Peppol och hur fungerar det? I denna guide får du lära dig mer om Peppol som format och infrastruktur. Enkelt och pedagogiskt.

Basic

Premium

Enterprise