Coor Service Management samarbetar sedan många år med InExchange. Eva Petré Rege, reskontrachef på Coor, berättar i ett nypublicerat case på vår referenssida om det ömsesidiga förtroende som kännetecknar relationen med InExchange.
– Har man ett leverantörsförhållande behöver det fungera som ett partnerskap. Det här har vi uppnått på ett fantastiskt bra sätt med InExchange, säger Eva.
Coor, som är en leverantör inom facility management, använder InExchange för alla inkommande e-fakturor och även alla utgående fakturor mer eller mindre. Ibland uppstår enstaka ärenden i det flödet som kräver en lösning. Eva Petré Rege framhåller hur skönt det är att alltid kunna vända sig till InExchange och få hjälpen man behöver.
– Kontakterna vi har på InExchange är otroligt snabbfotade, menar hon och förklarar att det utgör en viktig trygghet i det vardagliga arbetet.
Hon anser att InExchange är mer en partner än en leverantör.
– Vi har en förståelse för varandras utmaningar. Vi har skapat en äkta partnerrelation och det är något jag verkligen uppskattar. Jag känner att det är A och O i samarbeten med leverantörer generellt, resonerar hon.
Peter Fredén, key account manager på InExchange, delar Evas uppfattning. Han säger att affärsrelationen företagen emellan är mycket mer än bara en affärsrelation.
– Det är ett partnerskap i ordets finaste bemärkelse där vi genom åren byggt upp ett nära samarbete som hela tiden utvecklas i takt med att nya önskemål och krav ställs från en föränderlig marknad, konstaterar Peter och fortsätter:
– En av flera framgångsfaktorer, utöver våra trevliga dialoger, är den gedigna kompetens som finns i bolagen. Vi genomför bland annat månatliga kvalitetsavstämningar och utvecklingsmöten i syfte att långsiktigt utveckla såväl samarbetet i sig som tekniska lösningar. Saker som i sin förlängning gör Coor till en än bättre leverantör och kund över tid.