InExchange önskar alla God Jul och Gott Nytt År!
Vi vill passa på att tacka våra kunder för det år som vi snart lägger bakom oss. För vet ni vad? Det har varit ett fantastiskt 2019. Och det beror på er. Ni som är våra kunder.
Det är bara att instämma i kommentaren som hörs regelbundet på kontoret. Konstaterandet att ”vi har världens bästa kunder!”
Det är lika sant som det är sagt. Därför känns det roligt att vi i vår tur kan hjälpa er att förenkla fakturahanteringen och att vi fått förtroendet att optimera era rutiner.
Tack allesammans.
I år har dessutom kundtillströmningen varit rekordstor. Visst, lagkravet om obligatorisk e-faktura vid all offentlig upphandling, som trädde i kraft 1 april, har haft betydelse för anslutningsgraden, men det är inte bara därför. Väldigt många har helt enkelt upptäckt hur fördelaktigt det är med en elektronisk fakturaprocess och de värdeadderande tjänster man tjänar på att lägga till.
Så ett litet extra ”hjärtligt välkomna”, till alla nya kunder, är förstås på sin plats.
Nu hoppas vi på ett lika positivt och inspirerande 2020.
Men allra först stundar vinterns största högtider. Det betyder några dagars skön ledighet. Däremot betyder det inte att InExchange stänger helt.
InExchange telefonsupport har som vanligt öppet alla helgfria dagar från 09.00 till 16.00 och vår chatt är öppen som vanligt mellan 08.00-17.00. Vill man komma i kontakt med supporten övrig tid gör man det genom att använda något av våra formulär.
Glöm inte heller att ni har tillgång till vårt webbaserade Hjälpcenter dygnet runt.
Det är ett viktigt supportverktyg som ni alltid har till hands varje gång ni loggar in. I Hjälpcenter finns mängder med bra information. Där hittar man svar på många frågor.
Än en gång: God Jul och Gott Nytt År!
Hälsningar InExchange